Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2011 08:39 - Не искам магистрали!
Автор: kalendjieva Категория: Политика   
Прочетен: 3518 Коментари: 6 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Не че не искам да имаме хубави пътища. Не че и аз не съм шофьор и не си мечтая за пътища като в Германия. Но на фона на всичко, което става в държавата ни, нашите магистрали мога да ги оценя само в няколко случая (т.к.нямам пари за гориво да им се радвам, докато обикалям България в почивните дни):

Първо, магистралите ще са нужни на болните, за да стигнат до София (или Пловдив, Варна). Защото както е тръгнало, няма да останат на много други места болници… Е, те ще се возят комфортно по хубавите ни магистрали, за да дойдат на лекар …

Второ, на магистралите могат да се радват и всички, които ще идват към столицата на национални протести (срещу безработицата, срещу здравеопазването, образованието и т.н.).

Трето, магистралите са радост за всички, които обичат да режат лентички на всеки открит километър от нея.

Четвърто, ще се радвам и аз на тези страхотни пътища след като завърша висшето си образование по пътя към новото ми работно място – към село, за да стана овчар.

Пето, магистралите ще ми осигурят един бърз и комфортен път към границата!

И не ми казвайте, че магистралите сега са най-важното и че това е предпоставка за развитие на бизнеса след време. А кой ще го развива този бизнес, като младите хора вече ще са напуснали страната, за да учат и се развиват там, където ще ги уважават? И кой ще се възползва от облагите на този бизнес? Застаряващата, болна, необразована и пред изчезване българска нация?!  Най-добрата инвестиция е тази в образованието и науката! Особено по време на криза! А с приказки за магистралите по необясним  за мен начин продължават да се печелят избори.

И недейте да повтаряте думите на министър-председателя – „Трябва да сме балами, ако от ЕС ни дават 80 лв., а ние не дадем още 20лв., за да имаме общо 100.”. Само проекти за инфраструктура ли спонсорира ЕС?

Аз не искам магистрали сега! Искам да мога да уча, да се развивам в собствената си страна, да създам семейство тук, да се лекувам, когато се наложи, в нормални болници и при кадърни лекари. А правителството с действията си ми казва – „Е, няма! Ще ти дадем само хубави магистрали, че да не си чупиш колата, като идваш на гости на родителите си в България веднъж в годината!”.




Гласувай:
8



1. zabavnata - Ах, как ме жегна!
06.11.2011 08:53
Детето ми израсна с идеята, че ще учи и живее далеч от България. Тук възможностите не са много, а образованието, здравеопазването и културата са на командно дишане. Да бяга и да не се връща! Ще бъда щастлива, ако детето ми е добре, а внуците ми растат в държава, която се грижи ЗА ХОРАТА.
цитирай
2. alexalexalex - само да вметна
06.11.2011 09:46
нещата не са или-или, а и-и.
така представено показва ниска икономическа култура (извинявам се) и никаква идея, че всъщност има фондове за всичко - от култура, до учене.

а за забавната - синът ми беше 1 година студент в Холандия. Върна се и реши да работи тук и да учи тук. Въпреки моите настоявания. Има работа (прилично платена, нищо , че е на 20) , работи с кеф и така.

и на света няма държава, която да се грижи за хората, ако те не се грижат за нея.
цитирай
3. tit - Ми да - ЕС им дава осемдесе милиона и от нас още двайсе - да не са балами да не лапнат сто?!:)
06.11.2011 14:47
Мазохизъм е да искаш да живееш в тази държава...
Страхувам се, че за нас по-добра няма, а и от нас зависи да стане по-добра, но това е дълга тема...
Не би било страшно, ако като специалист се реализираш навън. Страшното ще е, ако тук нищо не се промени!:)
цитирай
4. kalendjieva - нещата не са или-или, а и-и. така ...
06.11.2011 17:37
alexalexalex написа:
нещата не са или-или, а и-и.
така представено показва ниска икономическа култура (извинявам се) и никаква идея, че всъщност има фондове за всичко - от култура, до учене.

а за забавната - синът ми беше 1 година студент в Холандия. Върна се и реши да работи тук и да учи тук. Въпреки моите настоявания. Има работа (прилично платена, нищо , че е на 20) , работи с кеф и така.

и на света няма държава, която да се грижи за хората, ако те не се грижат за нея.

Съгласна съм,че нещата не са "или-или". За това говоря и аз! А правителството представя именно така нещата! Мисля,че може да има баланс. Нямам претенции за изключителна икономическа култура, но мисля, че някои са приели много буквално и крайно това, което съм написала.
цитирай
5. hatanasov - Но кой спечели от това?
07.11.2011 20:44
Най-богатият в България Васил Божков - Черепа.
цитирай
6. nbrakalova - Не, не са. Най-важното е "усвояването на средствата."...
25.10.2016 12:20
[...] И не ми казвайте, че магистралите сега са най-важното [...]
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kalendjieva
Категория: Политика
Прочетен: 28245
Постинги: 8
Коментари: 16
Гласове: 47
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031